Παραδοσιακή - Αυθεντική ψαροταβέρνα!

Ψάρι & Μεσογειακή Διατροφή

Ψάρι & Μεσογειακή Διατροφή


Η Μεσογειακή Διατροφή αντικατοπτρίζει, όπως υποδεικνύει και το όνομά της, τις τυπικές διατροφικές συνήθειες των κατοίκων των χωρών της Μεσογείου. Όπως έχουμε δει και παλαιότερα, στην πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής οι ομάδες τροφίμων «ιεραρχούνται» από τη βάση μέχρι την κορυφή της, ανάλογα με τη συχνότητα που πρέπει να βρίσκονται στο διαιτολόγιό μας.
Τα ψάρια στη μεσογειακή διατροφή, συστήνεται, βάσει της πυραμίδας, να καταναλώνονται 2 με 3 φορές την εβδομάδα, διότι αποτελούν βασική πηγή πρωτεΐνης (μαζί με το κόκκινο κρέας και τα πουλερικά) και είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και σίδηρο. Η περιεκτικότητά τους σε λίπος διαφέρει από είδος σε είδος.
Ωστόσο, το λίπος που περιέχεται στο ψάρι, τα ω-3 λιπαρά οξέα, ανήκει στα λεγόμενα «καλά» λιπαρά, αυτά δηλαδή που είναι αποδεδειγμένα ευεργετικά για τον οργανισμό και ιδίως για την καρδιά. Παράλληλα με την παροχή αμινοξέων και λίπους, τα ψάρια μας εφοδιάζουν με πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων, όπως τις βιταμίνες Α και D καθώς και τις αυτές του συμπλέγματος Β (Β1, Β2, Β3 και Β12), ενώ τα βασικά μέταλλα και ιχνοστοιχεία που συναντώνται στα ψάρια και τα θαλασσινά είναι το ασβέστιο, ο φωσφόρος, ο ψευδάργυρος και το ιώδιο.
Επιστημονικές έρευνες επιβεβαιώνουν ότι τα ψάρια αποτελούν πλούσια πηγή πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας, απαραίτητων βιταμινών και μετάλλων, όμως πάνω απ’ όλα αποτελούν μια μοναδική και πλούσια πηγή της σειράς ω3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων.
Σύμφωνα με τον ισχυρισμό υγείας που εγκρίθηκε, στα πλαίσια του Κανονισμού ΕΕ 1924/2006, η κατανάλωση εκτρεφόμενης Τσιπούρας & Λαβρακίου, ως πλούσια πηγή ωμέγα-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων (ΕPA & DHA ) και σαν μέρος ενός υγιεινού τρόπου ζωής, βοηθά στη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας της καρδιάς, στη διατήρηση της φυσιολογικής πίεσης τους αίματος και στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων τριγλυκεριδίων στο αίμα.Η κατανάλωση λοιπόν Τσιπούρας & Λαβρακίου Νηρεύς 2 φορές την εβδομάδα, θωρακίζει τον ανθρώπινο οργανισμό και του προσφέρει όλες τις ευεργετικές ιδιότητες των ωμέγα-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων.

 Μία καλή διατροφική συμβουλή είναι να τρώμε ποικιλία ψαριών και να μην μένουμε συνεχώς στο ίδιο και το ίδιο.
Μία επίσης απλή και σοφή συμβουλή είναι να συνοδεύουμε το γεύμα πάντα με σαλάτα. Τέλος να προτιμάμε ψάρι ψητό, στον φούρνο ή στον ατμό από ότι τηγανητό.

Επικοινωνία

Ο Γιάννης
Ψαροταβέρνα
Λεωφ. Χατζηκυριακού 107
18539 Πειραιάς
Τηλ.:   210.41.80.160
Κιν:     6943.063.082
           6982.380.122

Sitemap

Αρχική
Ψαρονοστιμιές
Τύπος
Μεσογειακή διατροφή
Ψαρομεζέδες - Delivery
Τιμοκατάλογος - Delivery
Επικοινωνία - Χάρτης πρόσβασης

Χρήσιμα

Δωρεάν parking
παραπλεύρως (οδός Καρπάθου)